Grupa I – Misie Ptysie

Misie Ptysie

bajkowy-mis

 

Godziny pracy grupy I:

8:00-15.30

 

Przed godziną 8:00 i po godzinie 15.30 dzieci przebywać będą w sali grupy II


Nauczycielki pracują…ce w grupie:

mgr Iwona Przygoda

mgr Marzenna Małgorzata Majtas

mgr Małgorzata Kiryluk

Pomoc nauczycielki

Anna Woroszył‚o

Pracownik obsługi

Joanna Jaźwińska


A o to tematyka na miesiąc: Czerwiec:

  • I tydzień: Wszyscy jesteśmy dziećmi
  • II tydzień: Kim będę gdy dorosnę?
  • III tydzień: Kolory lata
  • IV tydzień: Już wakacje
Wiersz na czerwiec:

Wiersz ,,Wakacje”

 Gdy słoneczko w lecie świeci,

wyjeżdżają z domów dzieci,

by wśród śmiechu i zabawy

poznać cały świat ciekawy.

A gdy deszczyk czasem pada,

nie narzekaj! Weź sąsiada.

Zagraj w bierki lub chińczyka

i niech nuda prędko zmyka!

 

Piosenka ,,Lato”

Coraz bliżej są wakacje
i przedszkola czas się kończy,
już niedługo plecak wezmę,
nowa czeka już przygoda.

Ref. Przyszło do nas dzisiaj lato.
Hej, dzieciaki! Co wy na to?
Słońce grzeje, woda chłodzi,
Trochę lodów nie zaszkodzi.

Jeszcze tylko misia schowam,

i przedszkola czas się kończy.

sprzątnę farby i pastele.

Już niedługo plecak wezmę,

Wezmę kapcie, worek, ręcznik

nowa czeka mnie przygoda.

i pożegnam się z Maciejem.


4 latki – Język angielski  English

June / Czerwiec

 

House – dom

Kitchen – kuchnia

Bedroom – sypialnia

Bathroom – łazienka

Living room – salon

Garage – garaż

Garden – ogród

Dining room – jadalnia

 

Summer – lato

Sun – słońce

Sea – morze

Mountains – góry

Sunglasses – okulary przeciwsłoneczne

Toys – zabawki

Holidays – wakacje

 

 

 


SZCZEGӓŁOWY  ROZKŁAD DNIA GRUPY I

8.00– 8.15

  • Schodzenie się™ dzieci
  • Gry i zabawy usprawniają…ce mowę™ i myślenie dzieci
  • Zabawy indywidualne dzieci w dowolnie dobranych grupach  w ką…cikach zainteresowań„
  • Rozmowy okolicznoś›ciowe z dzieć‡mi
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela.
  • Praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierają…ca rozwój dziecka.
  • Prace porzą…dkowe

8.15-8.30

  • Zabawy ruchowe

8.30-9.00

  • I śniadanie, czynnoś›ci samoobsługowe- prawidł‚owe posługiwanie się łyżką, kulturalne spożywanie posił‚ku, załatwianie potrzeb fizjologicznych

9.00- 9.30

  • Zabawy  i zaję™cia wychowawczo- dydaktyczne organizowane przez nauczycielkę™ z całą… grupą- ruchowe, artystyczne, intelektualne, ję™zykowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze

9.30-10.30

  • Zabawy swobodne   dzieci wg wł‚asnych pomysłów z wykorzystaniem dostę™pnych zabawek oraz organizowane przez nauczycielką

10.30-11.30

  • Zabawy na placu przedszkolnym zgodne z wyborem dziecka, w całoś›ci organizowane przez nauczycielkę™
  • Spacery ( obserwacja przyrody, najbliższego otoczenia)
  • Zabawy ruchowe, gimnastyczne na sali gimnastycznej ( w sytuacji niesprzyjają…cej aury)-  oraz w sali  gr I – zabawy tematyczne, okazje edukacyjne, metoda projektu, eksperymenty i zabawy badawcze
  • Czynnoś›ci samoobsługowe, porządkowe, higieniczne, przygotowanie do drugiego ś›niadania

11.30- 12.00

  • II śniadanie, czynnoś›ci samoobsł‚ugowe, przygotowanie do leżakowania, zał‚atwianie potrzeb fizjologicznych, samodzielne rozbieranie się, wieszanie ubrań„ na krzeseł‚ku

12.00- 14.00

  • Odpoczynek dzieci- relaks, wyciszenie i odprężenie, słuchanie bajek, relaksującej muzyki

14.00- 14.30

  • Czynności samoobsługowe, higieniczne po odpoczynku
  • Obiad- samodzielne zjadanie cał‚ej porcji, zachę™canie do zjadania surówek

14.30- 15.30

  • Aktywność‡ wł‚asna dzieci w sali  lub  w ogrodzie przedszkolnym
  • Zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielkę
  • Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym i wymagają…cym wsparcia w różnych obszarach
  • Prace porządkowo – użyteczne
  • Ɔwiczenia utrwalają…ce zdobyte umiejętności
  • Rozchodzenie się™ dzieci
  • kontakty indywidualne z dzieć‡mi i rodzicami €“ w miarę™ potrzeb i oczekiwań

Informujemy Pań„stwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się™ będą… w zależności od potrzeb Rodziców.

Jednocześ›nie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .