Grupa IV – Uśmiechnięte Promyczki

UŚMIECHNIʘTE PROMYCZKI€

 

usmiech_promyk

Godziny pracy oddział‚u:

                                          6.30 – 16.30


Nauczycielki pracujące w grupie IV:

mgr Małgorzata Kiryluk

mgr Elżbieta Giczewska

Pracownik obsługi:

  Barbara Kostecka


TEMATYKA NA MIESIĄC GRUDZIEŃ:

1.BIAŁYSTOK  STOLICA PODLASIA

2.PRZEDSZKOLE TO NASZ DRUGI DOM

3.MOJA RODZINA

4.ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA

WIERSZ DO NAUKI – „CHOINKA W PRZEDSZKOLU”

Kolorowe świeczki, kolorowy łańcuch.

Wkoło choineczki, przedszkolacy tańczą.

 Serduszko z piernika ,pozłacany orzech.

Ciepło jest w przedszkolu, chociaż mróz na dworze.

 

Za oknami- wieczór, złota gwiazdka błyska.

Bawi się w przedszkolu, dziś rodzinka bliska.

Dziadzio siwobrody, wędruje po dworze.

Niesie do przedszkola podarunki w worze.

 

PIOSENKA DO NAUKI –„ ŚPIJ MALUSZKU”

Śpij maluszku, śpij maluszku,

z blaskiem gwiazdy na paluszku.

Śpij pod niebem z aksamitu,

snem się otul, do snu przytul.

 

Anioł skrzydła ma jak motyl,

wyszywane światłem złotym.

A ty jeszcze nie wiesz o tym,

nie wiesz nic…

 

Śpij maluszku, śpij maluszku,

z kroplą nocy na paluszku.

Może w czarno- złotej ciszy,

bicie naszych serc usłyszysz.

 

Śpij maluszku, śpij maluszku,

z kroplą nocy na paluszku.

Może w czarno- złotej ciszy,

Bicie naszych serc usłyszysz.

 

 

 


5,6 – latki – Język angielski  English

December / Grudzień

Słownictwo świąteczne

 

Santa Claus – Święty Mikołaj

Reindeer – renifer

Elf – elf

Presents – prezenty

Ornaments – ozdoby świąteczne

Christmas tree – choinka bożonarodzeniowa

Sleigh – sanie

Bells – dzwonki

Showman – bałwanek

Chimney – komin

Stocking – skarpeta na prezenty

Sweets – słodycze

Snow – śnieg

Snowflakes – płatki śniegu

Star – gwiazda

Snowballs – śnieżki

 

Ring, ring, ring the bells,
Ring them loud and clear
To say to people everywhere
That Christmas time is here.

 

 

 

 

 

 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA

Rozkład dnia – grupa IV

630 – 815

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.
  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela
  • praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka

815 – 830        zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

830– 900   I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe

900– 1000

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
  • rytmika, język angielski

1000– 1130

  • spacery, wycieczki,
  • zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym

1130–1200        II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe             

1200– 1400

  • aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym
  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy
  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

1400– 1430     obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,

1430– 1445   relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,

1445– 1630

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym
  • prace porządkowo – użyteczne
  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań

 


Informujemy Państwa, iż konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się™ będą…  w zależności od potrzeb Rodziców. Jednocześ›nie prosimy o wcześ›niejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych.